Vodafone Україна впроваджує ШІ-асистентів для покращення обслуговування
Vodafone Україна розпочала тестування новітніх рішень на основі штучного інтелекту для покращення якості обслуговування клієнтів та оптимізації внутрішніх процесів. Як повідомляє оператор, розроблена власна ШІ-модель виконуватиме роль цифрового помічника в контакт-центрах.
У рамках пілотного проєкту апробується комплекс передових технологій ШІ. Серед них – та text-to-text перетворення, миттєві відповіді на основі власної бази знань. Для реалізації проєкту залучено такі рішення, як OpenAI Whisper, Llama, Mistral, NeMo та DeepSpeech.
Основне завдання ШІ-помічника – надавати рекомендації операторам, відстежувати виконання правил обслуговування, взаємодіяти з клієнтами для індивідуального підходу. Надалі планується його інтеграція у роботу магазинів для скорочення часу обслуговування шляхом автоматичних відповідей на типові запитання.
Водночас оператор працює над створенням чат-ботів з ШІ для автоматизованих комунікацій у різних каналах. Зокрема, планується використання open source моделі Llama 3, що дозволить знизити витрати та зберегти дані в межах серверів компанії.
Перші комерційні рішення з використанням штучного інтелекту Vodafone Україна планує запустити вже влітку цього року. Очікується, що це дозволить покращити якість сервісів, збільшити обсяг кроспродажів та рівень задоволеності клієнтів, а також знизити кількість скарг.
«З допомогою ШІ ми зможемо краще взаємодіяти з клієнтами, забезпечити персоналізовані рекомендації та контролювати якість сервісів», – наголосив Сергій Бориславський, керівник департаменту цифрових рішень Vodafone Україна.
У перспективі компанія розглядає можливість продажу власних AI-рішень на ринку для інших учасників, що дозволить окупити інвестиції та стати лідером у цій сфері в Україні.
Vodafone Україна розпочала тестування новітніх рішень на основі штучного інтелекту для покращення якості обслуговування клієнтів та оптимізації внутрішніх процесів. Як повідомляє оператор, розроблена власна ШІ-модель виконуватиме роль цифрового помічника в контакт-центрах.
У рамках пілотного проєкту апробується комплекс передових технологій ШІ. Серед них – та text-to-text перетворення, миттєві відповіді на основі власної бази знань. Для реалізації проєкту залучено такі рішення, як OpenAI Whisper, Llama, Mistral, NeMo та DeepSpeech.
Основне завдання ШІ-помічника – надавати рекомендації операторам, відстежувати виконання правил обслуговування, взаємодіяти з клієнтами для індивідуального підходу. Надалі планується його інтеграція у роботу магазинів для скорочення часу обслуговування шляхом автоматичних відповідей на типові запитання.
Водночас оператор працює над створенням чат-ботів з ШІ для автоматизованих комунікацій у різних каналах. Зокрема, планується використання open source моделі Llama 3, що дозволить знизити витрати та зберегти дані в межах серверів компанії.
Перші комерційні рішення з використанням штучного інтелекту Vodafone Україна планує запустити вже влітку цього року. Очікується, що це дозволить покращити якість сервісів, збільшити обсяг кроспродажів та рівень задоволеності клієнтів, а також знизити кількість скарг.
«З допомогою ШІ ми зможемо краще взаємодіяти з клієнтами, забезпечити персоналізовані рекомендації та контролювати якість сервісів», – наголосив Сергій Бориславський, керівник департаменту цифрових рішень Vodafone Україна.
У перспективі компанія розглядає можливість продажу власних AI-рішень на ринку для інших учасників, що дозволить окупити інвестиції та стати лідером у цій сфері в Україні.