Канали Inter Media Group продовжують збільшувати частку глядацької аудиторії
Канали Inter Media Group, які здійснюють мовлення за власною сіткою, демонструють стабільне зростання рейтингових показників. Як повідомляє пресслужба медіагрупи, у квітні п’ять її каналів – НТН, К1, «Enter-фільм», «Мега» та «Піксель» – досягли рекордної сумарної частки у 7,8% серед аудиторії віком 18-54 років у містах з населенням понад 50 тисяч осіб.
Це найвищий показник з січня 2020 року. Порівняно з
У квітні найбільше зміцнили свої позиції канали НТН, К1, «Мега» та «Enter-фільм», – зазначають в Inter Media Group. Стабільне нарощування частки телеглядачів свідчить про ефективну контентну стратегію та високу популярність каналів Inter Media Group серед української аудиторії.
Канали Inter Media Group, які здійснюють мовлення за власною сіткою, демонструють стабільне зростання рейтингових показників. Як повідомляє пресслужба медіагрупи, у квітні п’ять її каналів – НТН, К1, «Enter-фільм», «Мега» та «Піксель» – досягли рекордної сумарної частки у 7,8% серед аудиторії віком 18-54 років у містах з населенням понад 50 тисяч осіб.
Це найвищий показник з січня 2020 року. Порівняно з
Пожалуйста,
Вход
или
Регистрация
для просмотра содержимого URL-адресов!
, канали Inter Media Group збільшили свою сукупну частку одразу на 14%. Варто зазначити, що з початку 2024 року медіагрупа демонструє стійку позитивну динаміку: у січні її частка зросла на 14%, у лютому – на 13%, у березні – ще на 3% в зазначеній цільовій аудиторії.У квітні найбільше зміцнили свої позиції канали НТН, К1, «Мега» та «Enter-фільм», – зазначають в Inter Media Group. Стабільне нарощування частки телеглядачів свідчить про ефективну контентну стратегію та високу популярність каналів Inter Media Group серед української аудиторії.